Advertisement

ANCafePortugal Miku takuya Kanon Yuuki Teruki Bou Lc5

2011/04/22

Entrada de Teruki-san [2011/04/22]

My drum performance was recorded yesterday. It is collected to new album of Crack6. Crack6 is a solo project of Chisato. Chisato is a guitarist of PENICILLIN. Some drummers are playing in this album.It is only a famous drummer. I thought, "Why am I in this?"I cannot believe. 

The name of the engineer who recorded my drum performance is Shige. He recorded the mini album of Spyralcall last summer. I was recorded after a long time by him. And, he praised me. I was very glad.However, I was forecasting it. Because I feel its progress. 

And, my DOG support ends in June.




A minha performande de bateria foi gravada ontem. Está gravada no novo alboum dos Crack6. Os Crack6 é um projecto a solo do Chisato. Chisato é o  guitarrista dosPENICILLIN. Alguns bateristas estão a tocar neste album. Apenas bateristas famosos. eu penso, "Porque é que estou nisto?" Não posso acreditar.


O nome do engenheiro que gravou a minha preformance é o Shige. Ele gravou o mini album dos Spyralcall no Verão passado. Eu gravei depois de muito tempo com ele. E ele elogiou-me. Fiquei muito contente. No entanto, eu fiz a previsão disso. Porque sinto o progresso.


E o meu apoio aos DOG acaba em Junho

0 comments:

Post a Comment

Novidades e projectos

.:Projecto AnCafe Em Portugal!:.

.:FECHADO POR FALTA DE AQUISIÇÃO:.